Friday, July 10, 2009

Detik akhirku...diUPSI..

Assalamualaikum..tadi tepat jam 10.30 kertas terakhirku tamat..berjaya dijawab..walopun taktahu betul ke x jawapan tuh..n yg x disangka skema jwpn soalan target yg aku wat difotostat oleh hampir kesemua bdak2 laki n bdak pmpuan dpli..huhu..tidak kusangka..bleh wat duit lepas nih..perasan nak mampos..hahaha.. lepas exam td..pegi suluh budiman..capture gambar menarik..pastu ade jamuan untuk satu kos bersama2 lecturer paling sporting sepanjang 2 sem iaitu en.burn dan konco2nya iaitu en.hamzi n en.azrul.. pastu balik rumah kawan yg menjadi rumah tumpangan aku selama seminggu..aku menyemak kat situ utk stadi..kemas semua barang..masuk keta n balik rumah mama..hik3x..'mama'..ingat nk pack baju..tp still ade bengkel bina insan guru 3 hari lg..jd hari isnin bru pack semua..selasa dh kena out~..oh kuala kurau..smg dipermudahkan urusanku disana..hmm..detik2 akhirku bersama mereka2 yg banyak membantu tatkala 'jatuh ku' disini.. uwaaaa...walopun hidup disini umpama hidup didalam 'vakum'..ttp mereka sentiasa ada utk keluarkan aku dr 'vakum' itu..huhu..keep holding on~..they ask me to keep holding on~...semga urusan kalian sentiasa dipermudahkan selepas nih kakak2 abg2 n kwn2..gambar bersejarah kita tuh x sempat di upload..nanti2lah yer...mm.. actually i'm waiting for mama..dh seminggu x tengok muka my beloved mak angkat..rinduu laa plak...smlm kol die tgh cbok..huhu..mama..balikla cepat..detik2 akhirku disisimu..huhu..n tengah tengah menulis tadi..tiba2 ade kol dr batu gajah perak,seorang ibu yg nak hantar die ke pusat pemulihan Raudhah..kesianla..bru umur 16, dh bermasalah..dh beranak..sayangnya die insan yg cerdik dr segi akademik..xpe..sabar ya bu..akan sy usahakan..sudah 2 panggilan dalam masa seminggu nih..tp satu lg..missing..kat mana aku salin no.makcik tuh ntah..siannya..smoga Allah mempermudahkan urusan memperbaiki generasi muda kita yg makin hari makin runtuh akhlaq nya...sayang..seribu kali sayang...aku cinta padamu..aku xmahu melihatdirimu terus bermaain api..semoga Allah memperkuatkan aku dan yang lain utk terus berada disisimu..
smg kamu sedar ttg kita semua tidak kekal dibumi..dan pasti akan menghadap Allah...

No comments: