Sunday, August 30, 2009

Facebook BUNUH penduduk PALESTIN??

"Assalamualaikum kengkawan..apa yang saya tulis ini mungkin tidak tepat,pleh itu,saya memerlukan kengkawan untuk bersama-sama mencari bukti kebenaran apa yang saya tulis..andainya ia tidak benar maklumkan pada saya..jom cari kejelasan..kita share maklumat...wallahua'lam.."

Tepat jam 9 pagi harini..9 ramadhan 1430..seorang sahabat bernama wardah call.. perbualan berlaku hampir 10 minit..lepas tu kami sambung dengan sms..dalam sms tu wardah bercerita tentang topik menarik dalam Al Islam..banyak yang menarik tapi yang paling nak disentuh untuk post kali ini ialah tentang ZUCKERBERG GUNA FACEBOOK UNTUK BUNUH PENDUDUK PALESTIN.. hmm..mula sekali mai nak tunjuk gambar pemilik facebook yang hampir 240juta ahli untuk tahun ini..



ni dia hero facebook kita..mark zuckerberg..ahah..
Apa yang dibicarakan untuk post kali ini ialah setelah ber'sms' dengan wardah laptop ayah saya terus di'on'kan dan terus nama identiti pemilik facebook dikenalpasti.. hasilnya saya terjumpa satu webforum yang membahaskan tentang "So this is a jewish debate, israelites jews accusing liberal jews of being anti-semites ?" ahah...itulah topic perbincangan mereka..dan sy terpana apabila membaca kesemua ayat yang ada terutamanya ayat ini "What I fail to undertand here is why should any one give a shit what criminals and abominations as this Jews are thinking and assume they have the rigth to impose on every one what to say and how to think." "Originally Posted by Brigitta:I'd rather be a free paid Zionist whore then a slave to Islam If you suppress the truth it becomes your enemy..if you expose the truth it becomes your weapon"

Kalau ada sesiapa yang nak baca boleh lah klik pada link nih..
http://engforum.pravda.ru/showthread.php?p=2915787

Dalam Al-Islam edisi september 2009 mukasurat 78 pun ada tentang facebook ni..tapi dari hasil pencarian saya di internet dan al-Islam,apa yang dapat saya perkatakan ialah kepada semua pemuda pemudi islam yang menggunakan facebook sebagai tempat berfoya-foya dengan kawan-kawan yang pelbagai rupa dan warna kulit ini, marilah kita sama-sama mencari Siapa pemilik face book? Siapa Zuckerberg? Apa kaitan Zuckerberg dengan ISRAEL?? dan bagaimana facebook mendapat untung???

Ingin saya umumkan disini sedikit maklumat yang saya ada,Zuckerberg ialah keturunan yahudi,genius komputer yang berjaya mencipta pelbagai perisisan komputer, pelajar universiti harvard dan antara jutawan termuda.Sepanjang di universiti harvard, Zuckerberg sangat aktif menjadi anggota Alpha Epsilon Pi(AEPi) yang merupakan pertubuhan persaudaraan Mahasiswa Yahudi yang kuat di Amerika Syarikat dan Kanada. Kaitannya dengan Israel ialah apabila ia dikatakan satu satunya pertubuhan persaudaraan di israel.Asas pertubuhannya ialah membina semangat kepimpinan dalam kalangan mahasiswa Yahudi sekali gus menjadi pemimpin bangsa mereka di masa akan datang yang benar-benar memahami idea,nilai dan etika yahudi.

Kebanyakan ahli facebook yang beragama ISLAM dan bersemangat memperjuangkan islam menggunakan facebook seperti Kumpulan Cyber Jihad yang diketuai oleh Muhammad Jibriel atau lebih dikenali sebagai Prince of Jihad telah dibanddan akaun mereka ditutup.Ini jelas membuktikan semangat yahudi yang terlalu tinggi dalam diri pemilik facebook ini kerana terdapat beberapa ahli facebook seperti Joel Leyden yang selalu menyemarakkan semangat tentera israel semasa serangan ke atas ghaza menggunakan facebook dibiarkan begitu sahaja.

Bagaimana facebook mendapat untung?setiap klik yang kita buat ke atas iklan di dalam facebook enyumbang sebanyak $0.50..andai kata kita 1000 pemuda pemudi ISLAM yang klik pada iklan di face dalam masa sejam, keuntungannya ialah $500.. dan bayangkan berapa banyak wang yang anda sumbangkan kepada Zuckerberg dan pertubuhan AEPi nya yang seterusnya disalurkan kepada negara bangsat itu untuk membiayai peperangan di ghaza..Sungguh malang kalau yang menyumbang itu adalah kita..pemuda pemudi ISLAM yang sedang menjadi cercaan negara bangsat itu..

APA ITU AEPi???

Diasakan untuk membantu lelaki yahudi mencari pasangan yahudinya, bertujuan menguatkan hubungan sesama yahudi di peringkat sekolah tinggi dan dibidang pekerjaan, mengekalkan idealisme yahudi supaya terjaga dari sudut nilai, etika dan menyiapkan mereka untuk menjadi pemimpin negara dan organisasi yahudi pada mas depan dalam pelbagai lapangan bidang profesional,berkait langsung dengan israel melalui Ikatan Inisiatif Israel,sangat berkait rapat dengan petubuhan Yahudi/Zionis antarabangsa seperti AIPAC,Hillel, Israel On campus Coalition, aish HaTorah, Chabad on Campus, hasbara Fellowships, B'inai brith International,Shaare Zedek, Chai Lifeline, Holocaust Museum, dan Gift of life......

Oleh itu.....apaka yang kita semua,pemuda pemudi ISLAM dapat lakukan?? lahirkan genius komputer islam? cipta spesis facebook sendiri?pentingkan facebook??perlukah acebook??atau berhenti menggunakan facebook????? menanti jawapan sahabat-sahabat semua......

Jangan kau pandang bibir yang manis (MUKA MARK TULAAA..)
Kerana dia bisa menghancurkan
Jangan kau pandang wajah yang indah
Kerana dia bisa meracunmu

Aaahh...terbaca tulisan Hassan Al Banna, Kemana Kita Menyeru Manusia...mukasurat 15,
Perangilah Ibahiyyah :
Kebebasan yang mengghairahkan, kemewahan yang mempersona, membuang masa dan berpoya-poya di jalan-jalan raya, dalam perhimpunan-perhimpunan, tempat-tempat peranginan di musim panas dan di musim bunga kesemua ini telah diwasiatkan supaya ummat Islam meninggalkannya, malah Islam telah mewasiatkan mereka supaya bersifat menahan diri, serius, wibawa, sentiasa bersungguh-sungguh dan menjauhi perkara yang sia- sia.Allah suka perkara-perkara yang bernilai tinggi dan benci perkara yang siasia".
Adalah menjadi kewajipan kepada ummat Islam mengorbankan tenaga dan usaha dalam lingkungan kekuasaan dan undang-undang untuk menghapuskan perkara-perkara seperti ini dengan tidak mengenal putus asa dan menyerah kalah.

terasa hinanya diri bila terbaca tentang ibahiyyah ini..uwaaa...mungkin kita boleh golongkan kebanyakan yang ada di internet juga ibahiyyah..contohnya.....FACEBOOK.. senang cerita...wassalam

5 comments:

Anonymous said...

[url=http://firgonbares.net/][img]http://firgonbares.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]Mac Retail Price, [url=http://firgonbares.net/]ultimate oem software[/url]
[url=http://firgonbares.net/][/url] software at student discount microsoft office 2007 enterprise publr.cab fehler
www cheap software [url=http://firgonbares.net/]discount software online[/url] microsoft office standard edition 2003 product key
[url=http://firgonbares.net/]how much software do you want to buy[/url] adobe creative suite 4 full torrent
[url=http://firgonbares.net/]buy my software[/url] microsoft software audit
Full List Software [url=http://firgonbares.net/]selling software programs[/b]

Anonymous said...

[url=http://sunkomutors.net/][img]http://sunkomutors.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]office 2003 vista, [url=http://sunkomutors.net/]acdsee 3 serial[/url]
[url=http://sunkomutors.net/][/url] kaspersky internet security 2009 key gsa schedule filemaker pro
to buy macromedia flash [url=http://sunkomutors.net/]2009 BPM Studio 4[/url] nero 9 serial
[url=http://sunkomutors.net/]adobe software sales[/url] autocad quiz
[url=http://sunkomutors.net/]Creative Suite 4 Design[/url] ahead nero 9
interactive educational software [url=http://sunkomutors.net/]Suite 4[/b]

Anonymous said...

[url=http://murudobaros.net/][img]http://murudobaros.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]latest adobe software, [url=http://murudobaros.net/]software sales in canada[/url]
[url=http://murudobaros.net/]buy software online australia[/url] buy dreamweaver in microsoft office onenote 2003 serial
adobe acrobat 9 images are gray. [url=http://murudobaros.net/]buy hacking softwares[/url] software shop sydney
[url=http://murudobaros.net/]academic discounts software[/url] free store software
[url=http://murudobaros.net/]buy computer software in[/url] coreldraw x3 graphics suite activation
filemaker pro 10 advanced [url=http://murudobaros.net/]office suite software[/b]

Anonymous said...

[url=http://hopresovees.net/][img]http://bariossetos.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]buy microsoft access 2003 software, [url=http://vonmertoes.net/]Mac OS Server v10[/url]
[url=http://vonmertoes.net/][/url] microsoft office discount for students the ultimate steal reasons to use quarkxpress 7
price list for software [url=http://hopresovees.net/]where can i buy adobe photoshop[/url] Adobe PACK
[url=http://vonmertoes.net/]best software to buy[/url] adobe software for students
[url=http://bariossetos.net/]software stores uk[/url] software cd shop in
office software price [url=http://hopresovees.net/]windows xp downloads[/b]

Anonymous said...

I recently bought an unlocked iphone but i stupidly updated it with itunes and installed the latest firmware. Is there a way to have the firmware downgraded or unlocking it again? Or is it permanently out? Plz an advise would be helpful.



________________
[url=http://unlockiphone22.com]unlock iphone[/url]