Thursday, January 29, 2009

Lawaklaa...







hmm..lama x menulis..nipun bukan nak menulis..cume nak paste ja..dan nak cakap yang bdak ni ade potensi utk jadi sangat bagus..boleh dipupuk..bgus3x..lawak3x..

6 comments:

apepalah said...

cbah,
kering idea keeee.........

kalau dah tahap kontang, nanti balik penang, mai bilik saya. sebabnya.....

hihii.... cd tapai dah sampai
mai ambik cepat. cd tu ditujukan khas buat yang dikasihi Naseebah huhuuuuuu

Anonymous said...

omg dis is so funny..
hw old is the student?

Anonymous said...

nak je aku lempang student ni....nasib baiklah student aku tak pernah mcm ni.ni bukan lawak,tp student malas yang melampau...

Anonymous said...

hehehe....lawak tul....tapi klu dapat anak murid yg tulis karangan macam ni..mau naik pitam cikgu yang ngajar dia...huhu....-zurina85-

amlierxa said...

hehe.. student kamu kah itu?

naseebah (asfal awliya') said...

ni student sapa ntah..tingkatan 5..geng budak nakal ni..bukan x pandai..malas ja..tp boleh dipupuk..bgantung pada cikgu..pandai ngorat ke x anak murid dia..kena pandai ngorat laa..kalau nak student tu jd org yg berilmu..dan boleh mnggunakan ilmu utk kemaslahatan umat.. kapada yg cakap nak lempang tu..watch ur words..memangla kekadang rasa nak lempang..tp..kita x sedar student camni selalunya boleh jd lebih bagus dr student yg pandai..student camni jenis yg boleh suarakan pendapat..cuma perlu dididik dan diasuh..niway still funny..hahaha