Thursday, June 25, 2009

25 june 2009

its my birthday...x minx hadiah..nak mnx doakan sy ya..semoga semua urusan sy dpmudahkan,dimurahkan rezeki,n ape2 ja doa yg baik utk saya..tq beri mac april n june.. utk abah tersayang..hepi faders day n hepi besdey semalam 24 june.. bapak n anak..besdey sebelah.. hehe..

3 comments:

Ana FyruZ said...

selamat hari jadi kak cbah!!!


all the best slalu..jdi org bz yang terbaik k.. ;)

apa2 kita perlu jdi yang terbaik..
kita kan umat yg terbaik..x kisah di mana kita..kita perlu jdi yang terbaik!! teruskan perjuangan ;)

salam sayang
5 kuntum ros

Anonymous said...

hepi belated besday cbah....may all ur wish come true.....siti zurina

Hasanah said...

Hmmm... rindunya kat cbah.
Dah muda rupanya awak ye hihiii....
Ya Allah, rahmatilah dan berkatilah adikku ini. Jadikanlah praktikal dia esok2 ni elok2 je. Kalau ada jejaka baik yang hensem kat Kuala Kurau tu, maka jodohkanlah dia :). Andainya jodoh dia ngan tapai yang dia suka sangat tu, maka percepatkanlah jodoh itu... amiiiinnnnnnnnnnnnnn....

mmuwwah!