Sunday, October 19, 2008

Exam Student Aku...

One seed, can start a garden. One smile can lift a spirit. One candle, can light a room. One conversation can start a friendship. One step can begin a journey. One heart, can love many… One person can make a lot of difference – that one is you.

ni gambar aku n kakak iparku di Hari Raya pertama..heh heh..dua2 kami buat keje gila petang raya p kedai handphone..p beli handphone..kuangkuangkuang..n abang aku beleter panjang kat kami..hehe..ade geng takpala kene marahpun..

Esok dh mula exam utk bebudak aku..soklan aku buat agak susah utk kalini..diakui panitia..tp xpe aku bg hint...harini aku doh rumahja..siapkan exam paper diorang..pastu kena buat kerja pokok under Dr.K, pastu kna baca utk "research Harta sepencarian" under DR.H ..pastu aku kena cuba cari maklumat utk keja yg aku bakal buat waktu cuti sekolah nanti...harini hari membaca....dan cuaca nak hujan....sedikit bosan..tp oklaa...dapat berehat..x seperti selalu cbokja..rezeki Allah nk bg..offer banyak gak utk aku keje time cuti nih..tp serbasalah utk memberi jwpn kepada semua...yg mengharap aku bleh buat..yg aku pun tak tau aku bleh buat ka keje camtu..dhla aku ni cam bengong je..org yg baik2 ckit ok arr..tp kat mana nk cari org yg baik2 ckit..tuh..semua xnak..hmm...aku yg xlayak ni jgak kena..muahahaha...

No comments: