Sunday, January 24, 2010

Ahad Yang Terakhir..

This will be the last AHAD for me..untuk dijalani dengan santainya...kononnya nak digunakan sesantai-santainya...tapi memanglah terlampau santai sampaikan aku x keluar mana lepas balik dari batu feringhi kul 11 pagi tadi..masak..n lepas ni memang tak keluar dah..xnak keluar..sebenarnya...rasa macam nak menyelam...ade tempat best tak untuk menyelam??hmm..anisssss....help me..help..help..tetiba rasa nak mnx tukar posting g johor..tp elok aku dapat johor mesti hang dah p sarawak kan..jadi apakan daya..biarlah aku di kedah..anissssss...anisss...ni ahad yang terakhir untuk aku.. aku x betul...tetiba rasa nak baca blog chika..oh chika~xde cerita best ka?mentang2 dah kawin..terus xde cita best dah...~ i got a feeling dat......................uwaaaa.... and i have 2 accept dat...tak apa naseebah..Allah tahu apa yang baik...z.z.z.z.z....

2 comments:

Noorhasmira said...

dah p amik gambar2 cantek ek?
best..best..

naseebah (asfal awliya') said...

huhuhuhu.....i amik gambar laut n batu..pastu i amik gambar mamat hensem tgh mancing..gambar dak tgh main...yg pasti nikon D60 diguna tanpa motif harini...muahahaha...