Thursday, July 2, 2015

Kota Kinabalu Shaklee Indipendent Distributor

Assalamualaikum Dunia.....................................

Setelah 3 tahun blog ni bersarang tidak di update..
Baru harini Allah gerakkan hati saya untuk kembali menconteng blog yang bersarang ini...
Kahwin pun tak update..hehehehehe
Beranak lagi tak update..pindah randah pun x update....jadi harini sy updat sesikit jelah ye....untuk post ni...Saya cuma nak cakap saya sekarang sgt berharap saya dapat capai target saya...
Berhenti bekerja fix to time...dan dapat menjadi Working At Home Mom....sebagai
Shaklee Independent Distributor...
Ya..saya jual barang shaklee..saya pengguna sudah hampir 2tahun...dan baru mula 2 bulan sudah untuk menjadi distributor...Semoga Allah murahkan rezeki saya...dalam bidang ini...Amiinnnn

Saya shaklee Independent distributor di kawasan Kota Kinabalu-Penampang-Putatan -Lok kawi- Kinarut...
Nama: Naseebah Bt Yaacob
Kerjaya sekarang: Pendidik...di daerah penampang...

Sebarang oder boleh terus contact saya meseg,whatsapp,line,wechat atau kol di talian :0174181041


AHAHAHAHAHA...GAMBAR INI TIADA KAITAN DENGAN POST DIATAS........saja nak bgtau ini masa kenduri kawin dulu 12/1/2013

No comments: