Thursday, July 9, 2015

Ubat untuk Sembelit dan Buasir???

Assalamualaikum..entri kalini...adalah tentang penyakit yang menggerunkan..sembelit dan buasir...antara nikmat hidup yg hilang jika anda mengalaminya...saya pernah mengalami nya sehingga darah bermacam macam warna..sehingga rasanya sanggup mati dari membuang..menangis meraungkat suami...suami asyik kena marah...tekanan perasaan akibat buasir...

saya pernah mencuba berbagai set buasir dari HPA..kedai ubat cina..ubat dari farmasi...jenama set pantang x sgt glamer...tapi semua x sesuai dgn saya...sama ada lepas makan akan memulas perut yang sgt dasyat sehingga kita rasa lembik...ke tandas hampir 10 kali..seolah olah perut dicuci gila gila..
ataupun..tiada perubahan masih buasir...

Akhirnya sy tekad amalkan set buasir shaklee...alhamdulillah...darah tidak ada lagi...sakit dihujung rektum tidak ada...lama lama isi yang keluar pun dah x ada...tapi semuanya dengan izin Allah...Lega???sangatla lega..nak solat..nak duduk lama..nak dukung baby..semua pun boleh..kehidupan tidak terganggu... takda lagi nak marah suami x tentu pasal..nasib baiklah dia penyabar..sabarja tengok bininya dah macam meroyan lepas bersalin ritu..hanya kerana buasir..
ini yang saya ambil..
set bajet yang saya ambil untuk penyembuhan luka...tapi ada sesuatu yang takda dalam gambar...alfalfa...ada di bawah..itulah yang membantu najis jadi lembut..jadi setiap hari membuang x sakit lagi...anda ingin cuba alfalfa saja pun ok..tp kalau dah ada darah...better ambil alfalfa n pakej bajet tu..
  ini set yang untuk orang yang ada bajet lebih..
 WHATSAPP MESEG ATAU KOL TERUS PUN BOLEH BERTANYA X PERLU BAYAR..HEHEHE

 Hubungi      0174181041






No comments: