Wednesday, October 7, 2009

Hari Ini Dalam Sejarah..Bersama makcik En..hehe

hehe..mentang2 aku,enz minah sarawak and k.ecah the taiping mem dh nak abihkan sesi LM..jadi kami mengambil kesempatan untuk tidak masak malam ni..hehe..konon nk p cucuk duit..n p isi minyak..tgh dok cucuk duit tuh..tiba2 aku terbau sumting..sumting yang berbau..bau mmmm...akupun pusingla..nak cek..mmm..cikencop..sedapnya.....adeke patut tempat masak tu sebelahja ngan atm tuh..ish..itulah strategi perniagaan..aku pun yang tertarik dgn bau tuh..p kat keta ckp kat en..enzuzan anak pakcik nyelang..jom kita kunyah ape yang ade..huhuhu..jd kami pun serang..on d way balik terdengar satu lagu..siap bet lagi sapa betul bg tajuk lagu..tgk2 aku yg salah..terpaksa bg singgit kat en..cess..dicium2 nya duit tuh..ish2x..si en nila....sian die x penah dpt duit singgit dr aku..ngeh3x.. ni lagu dolu2..layanzzzz...

tajuk lagu tu ialah : Memori sekuntum rindu..

Di kala sepi ini
Hatiku terluka lagi
Engkau telah mendustai
Sebuah janji
(Sebuah janji 3X)

oh...sayang

Oh tak pernah ku menduga
Engkau curang dalam cinta
Budimu yang seindah dulu
Hiasan cuma

( korus )
Mengapa aku
Dipersalahkan
Mengapa tidak oh dirimu
Kekasihku... oh... oh...

Dulu bercinta berjanji sumpah setia
Mengapa kini kau dustai

Dulu rindu serindu-rindunya
Kini benci sebencinya
Mahu semahu-mahunya
Malu aku tak malu

xpe..menangla kat makcik en tuh..menangla..camtula kawan...hehehehe

No comments: